My Home Remedies

Stomach Ache Home Remedy Comments

46 Comments for the Stomach Ache Home Remedy

Renae

This remedy, depending on your taste, can be nasty to some, Drink a teaspoon of vinegar. It will have a nasty tast but believe me, It really works. My mom found this out.

46 comments | Post a comment

Anonymous

wow this works..the vinegar was nasty but it was worth taking it my tummy ache is gone =) ive been having it for days and through this, the pain was gone but hmm im wondering if i should eat now or wait for couple hours cuz im afraid the pain might come back again o wels ill see what happens but yeah thank u very much, vinegar helps!

Anonymous

dang this remedy actually works...the trick is to down the 1 tsp is just hold ur breath or dont breathe so u dont smell it..

julie

OMGGGGGG my stomach was hurting so bad a minute ago and i drank vinegar and its gone.

wowwww thanks so much (:
thank god i like the taste of vinegar.
haahahhha.

Anonymous

I was up all nite with a stomach ache and googled stomach ache remedies first thing this morning and along came this site. Thank you. The vinegar taste wasn't too bad and it totally worked.

Anonymous

OMG 10 MINUTES AND IM IN HEAVEN!!! THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU THANK YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous

wow, this really works! My stomach's been bad for the past three days but youve got somethin goin here! I've just put some more vinegar in my bag if it gets bad at work..:S

guest

I had a stomach ache that came in the middle of night last night. I woke up and googled to find a remedy and landed here. I ate some yogurt and that did not work. About an half hour later I took 2 table spoons of pickle juice. Tasted great ;o) Immediately I felt better. Hope it goes away now.

damnit

awww fuck man i totally feel like shit and my stomach ache seems to be endless i feel like im going to die please tell me if this stuff really works cause its like getting hit with a bat in the stomach im about ready for suicide and i can barely type it hurts so much.

Anonymous

that was a rush!

Anonymous

i have used this a lot and it works great!

<< 1 2 3 4 5 >>

Post a comment

Share your name (optional):